тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua

Харківське Державне Вище Училище фізичної культури №1

Харківське Державне Вище Училище фізичної культури №1

Фахові секрети та поради колег

Фахові секрети та поради колег

СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ

СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ
Розвиток пізнавальної активності та підтримка у дітей стійкого інтересу до освітньої діяльності – одне з багатьох питань, які вирішує вихователь інтернатного закладу освіти. Роль вихователя полягає в тому, щоб допомогти дитині полегшити процес оволодіння знаннями, раціонально організувати свою навчальну працю і прискорити процес пізнання у позаурочний час. Чим вище пізнавальна активність вихованців, тим більш усвідомлено, повніше і міцніше ними засвоюються знання. Як дитині, якій часом не хочеться виконувати домашнє завдання, яка не проявляє інтересу ні до освітньої діяльності, ні до її результатів, включитися в цю діяльність, ці питання мають значний пізнавальний інтерес у вихователя під час роботи з дітьми.

ЩОБ ВИХОВАТИ ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ, ТРЕБА САМОМУ БУТИ ЩАСЛИВИМ: ПОМИЛКИ БАТЬКІВ, ЩО ЧИНЯТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

ЩОБ ВИХОВАТИ ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ, ТРЕБА САМОМУ БУТИ ЩАСЛИВИМ: ПОМИЛКИ БАТЬКІВ, ЩО ЧИНЯТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

Питання «чи я добра мама (батько)?» так чи інакше виникає у всіх батьків. У певний час чи за певних обставин. Однак, часом варто стати збоку і запитати себе чи когось, кому довіряємо, чи не хочемо ми раптом «занадто доброго»? І чи те, що ми робимо, насправді принесе в майбутньому добрий плід для нащадків? Бо у батьківській любові також можна допускатися помилок.


КОНФЛІКТИ: ПРОФІЛАКТИКА, УРЕГУЛЮВАННЯ І РОЗВʼЯЗУВАННЯ

КОНФЛІКТИ: ПРОФІЛАКТИКА, УРЕГУЛЮВАННЯ І РОЗВʼЯЗУВАННЯ
Заклад освіти – важлива ланка в житті кожної людини. Це місце, де ми починаємо проявляти свою самостійність щодо власних бажань, здібностей, умінь. Це місце, в якому щодня зустрічаються багато різноманітних людей, як дітей, так і дорослих, спілкуються, вступають у різні види взаємодії. І саме під час таких взаємодій досить часто виникають певні непорозуміння і, як наслідок, конфлікти.

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ – ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІЧЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ – ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІЧЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Сучасний етап розвитку суспільства характеризується різким посиленням інформаційної насиченості та інформаційної взаємодії, що є результатом процесів глобалізації і розвитку інформаційних і комунікаційних технологій. Дослідження змін, що відбуваються в інформаційних процесах показують, що інформаційна революція залишилася в минулому, і суспільство вступило в нову інформаційну еру. У новому глобальному інформаційному суспільстві реалізація життєвих цілей і проектів залежить від ступеня включеності людини в інформаційний простір. У цих умовах перед системою освіти виникають нові проблеми, пов’язані з формуванням компетенцій, що забезпечуватимуть адаптацію людей до нових умов життєдіяльності. Однією з таких компетенцій є медіаграмотність, яку можна визначити як здатність адекватно взаємодіяти з потоками медіаінформації: здійснювати пошук, аналізувати, критично оцінювати і створювати медіатексти за допомогою різних засобів масової інформації та комунікації, у всіх різноманітних їх формах. Наразі медіаграмотність визначають як ключову компетенцію в структурі професійної компетентності сучасного фахівця.


Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХДВУФК №1 © 2014
Сайт создан студией "Greenstile"