Фахові секрети та поради колег
СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ

Детальніше
ЩОБ ВИХОВАТИ ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ, ТРЕБА САМОМУ БУТИ ЩАСЛИВИМ: ПОМИЛКИ БАТЬКІВ, ЩО ЧИНЯТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

Питання «чи я добра мама (батько)?» так чи інакше виникає у всіх батьків. У певний час чи за певних обставин. Однак, часом варто стати збоку і запитати себе чи когось, кому довіряємо, чи не хочемо ми раптом «занадто доброго»? І чи те, що ми робимо, насправді принесе в майбутньому добрий плід для нащадків? Бо у батьківській любові також можна допускатися помилок.
Детальніше
КОНФЛІКТИ: ПРОФІЛАКТИКА, УРЕГУЛЮВАННЯ І РОЗВʼЯЗУВАННЯ

Детальніше
МЕДІАГРАМОТНІСТЬ – ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІЧЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Сучасний етап розвитку суспільства характеризується різким посиленням інформаційної насиченості та інформаційної взаємодії, що є результатом процесів глобалізації і розвитку інформаційних і комунікаційних технологій. Дослідження змін, що відбуваються в інформаційних процесах показують, що інформаційна революція залишилася в минулому, і суспільство вступило в нову інформаційну еру. У новому глобальному інформаційному суспільстві реалізація життєвих цілей і проектів залежить від ступеня включеності людини в інформаційний простір. У цих умовах перед системою освіти виникають нові проблеми, пов’язані з формуванням компетенцій, що забезпечуватимуть адаптацію людей до нових умов життєдіяльності. Однією з таких компетенцій є медіаграмотність, яку можна визначити як здатність адекватно взаємодіяти з потоками медіаінформації: здійснювати пошук, аналізувати, критично оцінювати і створювати медіатексти за допомогою різних засобів масової інформації та комунікації, у всіх різноманітних їх формах. Наразі медіаграмотність визначають як ключову компетенцію в структурі професійної компетентності сучасного фахівця.
Детальніше