тел./ факс (057) 343-11-32     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua

Харківське Державне Вище Училище фізичної культури №1

Харківське Державне Вище Училище фізичної культури №1

Пізнай себе!

ВИ Й ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

ТЕСТ «ВИ Й ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ»

Інструкція: відповідайте на запитання і підрахуйте отримані бали.

  1. Ви готуєте домашнє завдання:

    а) одразу, прийшовши додому (1 бал)

    б) після короткого відпочинку (5 балів)

    в) після тривалої прогулянки, гри на комп’ютері (0 балів).

  2. Зазвичай ви займаєтеся:

    а) за столом (5 балів);

    б) на дивані або кріслі (2 бали);

    в) вам однаково, де займатися (2бали)

  3. Ваша звичка під час занять:

    а) слухати музику (2 бали)

    б) займатися в повній тиші (4бали)

    в) чути все, що відбувається вдома, на вулиці (1 бал)

  4. Ви запам’ятовуєте новий матеріал, якщо:

    а) промовляєте його вголос (4 бали)

    б) читаєте про себе (3 бали)

    в) це залежить від матеріалу, який необхідно запам’ятати (4 бали).

  5. Щоб вивчити що-небудь напам’ять (правило, вірш і т.д.), доводиться вчити:

а) увечері напередодні заняття, цілком (0 балів)

б) ділити матеріал на частини й заучувати поступово, протягом дня (3 бали)

в) учити матеріал цілком за кілька днів до занять, а потім тільки повторювати його (5 балів)

   6.   При виконанні домашніх завдань ви:

а) вчите один предмет за іншим, без пауз (1 бал)

б) робите короткі паузи, залежно від утоми (5 балів)

в) зробивши один предмет, займетеся чимось іншим, а вже потім знову за навчання (4 бали).

   7.   До початку домашніх завдань ви:

а) скаржитеся, що багато задали, що матеріал важкий (0 балів);

б) продумуєте послідовність виконання завдання і готуєте всі навчальні приладдя заздалегідь (4бали)

в) плануєте, чим займетеся після виконання домашнього завдання (1 бал)

   8.    Якщо ви не встигли виконати письмове домашнє завдання, то:

а) вранці прокидаєтеся раніше, щоб його виконати (4 бали)

б) сподіваєшся, що не запитають (0 балів)

в) списуєте в однокласника перед уроком (0 балів)

Менше 14 балів. На жаль, вам ще потрібно навчитися усвідомлено ставитися до виконання домашніх завдань, у яких ви бачите тільки нудотний обов’язок. Але поки не придумали нової методики навчання, то вам потрібно навчитися навчатися як слід.

Від 15 до 24 балів. Виконання завдань сприймається вами як необхідна частина навчання, але витрачається на цю роботу не занадто багато часу й зусиль.

Більше 25 балів. Вас можна вважати ідеальним учнем, якщо тільки ви були щирими при відповідях на запитання.

УСПІХІВ ВАМ!!!

Мотивація успіху і боязнь невдачі у спортивній діяльності

Інструкція: Прочитай наведені нижче думки і виріши, які з них стосуються тебе і, якщо ти з ними згоден, - поряд напиши «так». Якщо думка тебе не стосується, то напиши поряд «ні». Будь відвертий!

ТВЕРДЖЕННЯ

Відповідь

1.

Починаючи підготовку до змагань, я сподіваюся на успіх.

2.

Звичайно на тренуваннях я активно працюю, намагаюсь якісно виконувати всі вимоги тренера.

3.

У мене поки немає планів на спортивне майбутнє.

4.

Якщо на тренуванні мені щось не зрозуміло, я прагну в цьому обов’язково розібратися за допомогою тренера або друзів.

5.

Я обов’язково хочу досягти успіху в спорті.

6.

Навіть якщо у мене на тренуванні щось не виходить, я все одно намагатимуся виконати це якісно.

7.

Якщо, завдання, яке я отримав від тренера дуже важке і незрозуміле для мене, то я відмовляюся його реалізовувати.

8.

Якщо мені хочуть доручити яке-небудь завдання, то я спробую знайти поважну причину і відмовитися від доручення.

9.

При зустрічі з труднощами я шукаю способи їх подолання.

10.

Я – настирна людина.

11.

У разі невдачі на змаганнях, я, як правило, далі не відмовляюся від поставленої цілі.

12.

У мене є вже плани на спортвне майбутнє.

13.

Мої близькі вважають мене ледачим.

14.

Для мене дуже важливо робити свою справу якомога краще, навіть якщо через це у мене виникають непорозуміння з друзями (наприклад, заздрість)

15.

Мої батьки мене дуже суворо контролюють.

16.

Я часто відчуваю сумнів у спортивному успіху.

17.

При невдачі я відмовляюся від поставленої цілі.

18.

Успіх у моїх спортивних результатах залежить від моєї цілеспрямованості й наполегливості, а не контролю батьків.

19.

Якщо у мене виникає яке-небудь бажання, я обов’язково прагну його здійснити.

20.

Якщо я не виконав якесь завдання тренера, я переживаю через те, що не виправдав його сподівання.

Ключ до опитувальника:

Відповідь «ТАК» - питання № 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 14, 18, 19, 20.

Відповідь «НІ» - питання № 3, 7, 8, 13, 15, 16, 17.

За кожний збіг відповіді з ключем ставиться 1 бал та підраховується загальна кількість набраних балів.

Від 0 до 13 балів – мотивація до уникнення невдачі (боязнь невдачі). Намагайтеся бути сміливіше!

Від 14 до 17 балів – мотиваційний полюс яскраво не виражений. Але, якщо набрали 14 балів – це тенденція до уникнення невдачі,а 17 балів – схильний до вияву тенденції до досягнень;

Від 18 до 20 балів – яскраво виражені мотивація на успіх, прагнення до досягнень у діяльності й у спілкуванні, цілеспрямованість.

Рівень розвитку уяви

Уява — це психічний процес, який є надзвичайно важливим для розвитку творчості, творчого мислення. Г. Сельє говорить про уяву як одну з провідних характеристик творчої особистості. Індивідуальні особливості особистості надають уяві індивідуальну своєрідність. Чим багатший досвід людини, чим розвинутіші інтереси і потреби – тим багатшою і різноманітнішою є уява. Тому стверджують про широку і вузьку, багату і збіднену фантазію людини. Так, в уяві художника переважають образи кольорів і форм, а в уяві конструктора – зорові образи, що виражають геометричне відношення. Від емоційності конкретної людини залежить сила, динамічність і яскравість уяви. До створення нових образів людину спонукають різноманітні потреби, що постійно породжують діяльність, розвитком знань, ускладненням суспільних умов життя, необхідністю прогнозувати майбутнє.

Визначте рівень розвитку своєї уяви пройшовши тест.

1.     Чи цікавитесь Ви живописом? (так – 2, ні – 1)

2.     Чи часто нудьгуєте? (так – 1, ні-2)

3.     Розповідаючи якусь історію, любите прикрасити її дрібничкою, доданою від себе? (так – 1, ні – 0)

4.     Чи ініціативні Ви в роботі? (так – 2, ні – 1)

5.     Чи «широкий» Ваш почерк (багато місця займає на папері) ? (так – 1, ні – 0)

6.     Свій гардероб підпорядковуєте законам моди чи керуєтеся власним смаком? (так – 2, ні – 1)

7.     Чи любите під час засідання, розмови по телефону малювати одні й ті ж самі фігурки? (так – 0, ні – 1)

8.     Коли слухаєте музику, чи постають перед Вами образи? (так – 1, ні – 0)

9.     Любите писати довгі листи? (так – 2, ні – 1)

10.Чи сняться Вам кольорові сни? (так – 1, ні – 0)

11.Чи подумки мандруєте місцями, які знаєте лише за розповідями й хотіли б побувати? (так – 1, ні – 0)

12.Чи часто плачете в кіно? (так – 1, ні – 0)

14-17: у Вас багата уява. Якщо зумієте застосувати її у житті, це принесе Вам багато користі.

9-13: уява середня, така зустрічається в більшості людей. Від Вас залежить, чи зможете Ви розвинути її.

5-8: Ви реаліст у повному розумінні цього слова і понад хмарами не літаєте. Але трішки фантазії ще нікому не завадило…

Самооцінка конфліктності

Тест «Самооцінка конфліктності»

Тест дозволяє визначити ступінь власної конфліктності.

Інструкція. Оціните за 7-бальною шкалою, наскільки у вас представлена кожна властивість, наведена в таблиці. Сім балів означає, що у вашій поведінці завжди виявляється властивість, описана в лівій частині таблиці. Один бал – що вона не виявляється ніколи, для вас характерна його протилежність, описана в правій частині таблиці.

1. Рветеся в суперечку

7 6 5 4 3 2 1

Ухиляєтеся від суперечки

2. Свої висновки супроводжуєте тоном, що не терпить заперечень

7 6 5 4 3 2 1

Свої висновки супроводжуєте з вибаченням

3. Вважаєте, що доб’єтеся свого, якщо завзято заперечуватимете

7 6 5 4 3 2 1

Вважаєте, що якщо заперечуватимете, то не доб’єтеся свого

4. Не звертаєте уваги на те, що інші не приймають доказів

7 6 5 4 3 2 1

Жалкуєте, якщо бачите, що інші не приймають доказів

5. Спірні питання обгорворюєте у присутності опонента

7 6 5 4 3 2 1

Обговорюєте спірні проблеми у відсутності опонента

6. Не бентежитеся, якщо потрапляєте в напружену ситуацію

7 6 5 4 3 2 1

У напруженій ситуації відчуваєте себе ніяково

7. Вважаєте, що в суперечці треба проявляти свій характер

7 6 5 4 3 2 1

Вважаєте, що в суперечці не потрібно демонструвати свої емоції

8. Не поступаєтеся у суперечках

7 6 5 4 3 2 1

Поступаєтеся в суперечках

9. Вважаєте, що люди легко виходять з конфлікту

7 6 5 4 3 2 1

Вважаєте, що люди важко виходять з конфлікту

10. Якщо вибухаєте, то вважаєте, що без цього не можна

7 6 5 4 3 2 1

Якщо вибухаєте, то незабаром відчуваєте провину

Підрахуйте загальну суму балів і оцініть свій ступінь конфліктності.

60 і більше балів – високий ступінь конфліктності. Часто ви самі шукаєте привід для суперечок. Не ображайтеся, якщо вас вважатимуть скандальною людиною. Краще подумайте, чи не ховається за такою поведінкою глибинне відчуття власної неповноцінності?

50-59 балів виражена конфліктність. Ви наполегливо відстоюєтье свою думку, навіть якщо це може негативно вплинути на ваші взаємини з тими, що оточують. За це вас не завжди люблять, та зате поважають.

30-49 балів конфліктність виражена слабо. Ви умієте згладжувати конфлікти і унікати критичних ситуацій, але за необхідності готові рішуче відстоювати свої інтереси.

15-29 балів – конфліктність не виражена. Ви тактовні, не любите конфліктів. Якщо ж вам доводиться вступати в суперечку, ви завжди враховуєте, як це може відобразитися на ваших взаєминах з оточуючими.

Менше 15 балів – для вас властиво уникати конфліктних ситуацій. Ви вважаєте за краще відмовитися від своїх інтересів, але уникнути будь-якої напруженості у відносинах. Чи не думаєте ви, що тим самим втрачаєте шанування оточуючих?

Чи приємно з вами спілкуватися

Блок Спілкування.

Чи приємно з вами спілкуватися?

Відповідайте "так" або "ні" на твердження:

1. Мені подобається висловлювати кому-небудь свою прихильність.

2. Я більше зосереджений на придбанні уваги, ніж дружби.

3. Коли я дізнаюся про успіх мого товариша, у мене погіршується настрій.

4. Я відчуваю, що у відношенні до моїх друзів, у мене більше прав, ніж обов'язків.

5. Щоб бути задоволеним собою, я винен комусь в чомусь допомогти.

6. Мої турботи зникають, коли я опиняюся в середовищі друзів.

7. Мої друзі мені порядком набридли.

8. Коли я зайнятий справами, присутність людей мене дратує.

9. Мені приємно допомагати іншим, навіть якщо це завдає мені значних труднощів.

10. З поваги до друга я можу погодитися з його думкою, навіть якщо вона не є правильною.

11. Наодинці я відчуваю тривогу і напруженість більше, ніж, коли знаходжуся серед людей.

12. Я вважаю, що основною радістю в житті є спілкування.

13. Я вважаю за краще мати менше друзів, та зате близьких та надійних.

14. Я люблю знаходитись серед людей.

15. Я довго переживаю після сварки з близькими.

16. У мене значно більше близьких друзів, чим у багатьох інших.

17. Я більше довіряю власній інтуїції і уяві в думці про людей, ніж думкам про них з боку інших.

18. Я надаю більше значення матеріальному благополуччю і престижу, ніж радощам спілкування з близькими мені людьми.

19. Я співчуваю людям, у яких немає близьких друзів.

20. По відношенню до мене люди бувають часто невдячними.

Ключ:

Ви отримуєте по одному балу:

А) за відповіді «так» на питання 5, 6,9,11,12,13,14,15,16,19;

Б) за відповіді «ні» на питання 1,2,3,4,7,8,10,17,18,20

Результат:

До 10 балів – низький рівень товариськості;

Від 11 до 14 балів – середній;

Від 15 до 20 балів – високий.

ЯКИЙ У ВАС ТЕМПЕРАМЕНТ

Ставте собі 1 бал, якщо названа якість вам притаманна.

ХОЛЕРИК

ВИ: нестійкі, запальні, нетерплячі, різкі, рішучі, уперті, влучні, необразливі, часто ризикуєте, володієте швидкою мовою, неврівноважені, агресивні, не любите недоліки інших, прагнете до нового, володієте швидкою реакцією, виразною мімікою, наполегливі, схильні до різкої зміни настрою, різкі у рухах.

ФЛЕГМАТИК

ВИ: спокійні, товариськи, умієте чекати, володієте спокійною мовою, стримані, доводите справу до кінця, все плануєте, врівноважені, не потребуєте схвалення, незлісні, постійні у стосунках, не витрачаєте сили дарма, поволі включаєтеся в роботу, рівні у стосунках зі всіма, замкнені, у всьому любите акуратність, інертні, малорухливі, погано пристосовуєтеся до нового, обережні.

САНГВІНІК

ВИ: веселі, життєрадісні, енергійні, не доводите справу до кінця, переоцінюєте себе, швидко схоплюєте нове, непостійні в інтересах, легко пристосовуєтеся, легко захоплюєтеся, швидко втрачаєте цікавість, швидко включаєтеся в роботу, обтяжуєтеся одноманітністю, товариські, витривалі, працездатні, володієте гучною мовою, дратівливі, квапливі, поверхові.

МЕЛАНХОЛІК

ВИ: соромливі, часто розгублюєтесь в нових обставинах, не вірити у свої сили, легко переносите самотність, у разі невдач пригнічені, заглиблюєтеся в себе, швидко стомлюєтеся, важко пристосовуєтеся до характеру співрозмовника, розмовляєте дуже тихо, сприйнятливі до заохочення, виявляєте високі вимоги, недовірливі, підозрілі, чутливі, образливі, малоактивні, покірливі, прагнете викликати співчуття, некомунікабельні.

ПІДІБ’ЄМО ПІДСУМКИ.

Підрахуйте кількість балів за кожним типом. Якщо в характеристиці визначено 15-19 понять, то у вас яскраво виражений цей темперамент. Якщо 10-14 – цей темперамент властивий значною мірою, якщо до 10 – то риси цього темпераменту виражені мало. Пам’ятайте: чистих типів в природі не існує (наприклад, може бути холерико-сангвінічний тип).

Також можливо знаком «+» позначити свої позитивні якості, знаком «-» - негативні. На підставі цього, ви можете прогнозувати програму самовпливу з метою розвитку позитивних якостей і усунення негативних.

Національна гаряча лінія    Національна дитяча гаряча лінія

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 343-11-32
ХДВУФК №1 © 2014
Сайт создан студией "Greenstile"